utorak, 8. svibnja 2012.

Pozdrav svima :)

Na samom početku želim Vam poželjeti dobrodošlicu na moj blog :)

Studentica sam 1. godine dipolomskog studija, smjer menadžment na Ekonomskom fakultetu u Osijeku pa je s toga ono o čemu ću ja ovdje pisati i vezano za područje menadžmenta.

Cilj ovog bloga je istaći važnost poticanja zaposlenika na veću radnu uspješnost. Na putu ka uspjehu najznačajniji je upravo ljudski faktor te je upravo zbog toga velika pozornost usmjerena na zaposlenike i njihovu motivaciju, pa se zato i proučavaju razne metode koje će ih potaknuti na veću predanost radu.



Tvrtka kao organizacija, svojim sustavom nagrađivanja, stvaranjem prilike za učenje i razvoj, može osigurati okvir u kojemu se postiže vrlo visoka razina radne motivacije, a glavnu ulogu u tome imaju menadžeri koji njegujući vještine motivaranja potiču članove svog tima da daju sve od sebe, služeći se pri tome sustavom i procesima motivacije koje im pruža njihova tvrtka.

Nadam se ćete ovdje naći neke korisne informacije, a Vi se slobodno uključite, komentirajte moje postove pa da zajedno razmjenjujemo stavove o ovoj temi :)

Do sljedećeg posta koji uskoro stiže :), a u njemu ću pisati nešto više o motivaciji za rad.

Broj komentara: 7:

  1. Sviđa mi se tema bloga, mislim da su u današnje vrijeme od neizmjerne važnosti metode poticanja, ljudi žele da ih se "gura" naprijed, s nestrpljenjem čekam idući post :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiva tema, slažem se sa prethodnim komentarom, treba zaposlenike motivirati na napredak u struci što ih ujedno čini sretnijim i još više zavole svoj posao. Samo naprijed s postovima :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala :)
    Slažem se...upravo sam zato i odabrala ovu temu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tema je aktualna,zanimljiva i poučna! :) Sve pohvale! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobra tema za blog, svakako... eto Majo možeš i organizacijsko ponašanje uključiti na blog.. :))

    OdgovoriIzbriši